APREMEDA s.r.o.

Pokud řešíte jazykové vzdělávání, oslovte TLC a nechte se vést. Úroveň jazykového vzdělávání je v TLC na 1. místě!

Ing. Jaroslava Hájková, HR & Finance Manager 

Popis projektu očima TLC

Výuku máme s jednou paní lektorkou, ale nikdo nic neumí...

Když nás oslovila paní Jaroslava Hájková z firmy Apremeda, byla upřímná. Řekla nám: „Všichni jsou spokojení, jenže nikdo se nic nenaučil.“ U nich ve firmě už pět let učila jedna soukromá lektorka. Byla oblíbená, výuka příjemná – ale výsledek se prostě nedostavoval. A právě to chtěli změnit.

Důvěra, která má základ ve zkušenosti

S paní Hájkovou jsme se znali z dřívější spolupráce, a tak jsme od začátku mohli mluvit otevřeně. Věděla, že se nebojíme pojmenovat věci pravým jménem – ale vždycky s respektem a s cílem najít řešení. Navrhli jsme nezávislé jazykové testování, abychom zjistili, jak na tom zaměstnanci skutečně jsou. A výsledky byly jasné.

Tým Apremeda, zdroj

I jazykové kurzy musí mít koncepci

Bylo zřejmé, že stávající výuka sice působí příjemně, ale nevede tam, kam by měla. Diskutovali jsme různé možnosti, včetně metodické podpory stávající lektorce. Ale jak se říká – starého psa novým kouskům nenaučíš. A tady to platilo doslova. Dohodli jsme se, že připravíme nový koncept výuky, který bude mít jasnou strukturu, cíl i plán.

Vstupní testování a analýza na počátku

Začali jsme s několika zaměstnanci – otevřely se tři skupiny. Na první pohled možná malý projekt. Pro nás ale rozhodně ne. Věříme totiž, že i jedna jediná hodina výuky má mít smysl. A že dobré nastavení od začátku je základ. A tady se to podařilo.

Výuka, která roste s důvěrou

Dnes už ve firmě běží pět kurzů – angličtiny a němčiny. A není to proto, že by to někdo „nařídil shora“. Kurzy přibývají proto, že zaměstnanci si mezi sebou předávají dobrou zkušenost. Chtějí se opravdu naučit jazyk – a teď mají pocit, že to konečně jde.

Tým Apremeda, zdroj

Jak hodnotí spolupráci klient?

Všichni zaměstnanci musí být schopni přímo komunikovat s centrálou. Jazyky nejsou cílem, ale prostředkem, abychom mohli fungovat, souvisí to s naší efektivitou. Investice do jazykového vzdělávání je základna pyramidy celkových kompetencí našich zaměstnanců.

Apremeda

Chtěli jsme realizaci komplexního jazykového auditu, abychom věděli, na jaké jazykové úrovni zaměstnanci jsou. Chtěli jsme také znát jejich znalosti pracovní terminologie a schopnost porozumění. Součástí byla i krátká analýza jejich priorit a potřeb v oblasti jazykového vzdělávání.

Celá příprava včetně auditů do začátku výuky netrvala více než 2 týdny.

Při výběru partnera jsme hledali vzájemné sladění i s firemní kulturou. Spolupráce s TLC je založena na lidech, nejen na lektorech, ale i na práci koordinátorek.

Ing. Jaroslava Hájková, HR & Finance Manager